- "Obudź się, Kopciuszku" - Natalia Sońska [recenzja]
- "Był sobie pies" - W. Bruce Cameron [recenzja]
- "Wotum nieufności" - Remigiusz Mróz [recenzja]
- "Księgarenka przy ulicy Wiśniowej" - zbiór opowiadań przygotowany przez Wydawnictwo Filia
- "U stóp bogini" - Chitra Banerjee Divakaruni [recenzja]
- "Wszystkie kształty uczuć" - Edyta Świętek [recenzja]
- "Bridget Jones. Dziecko" - Helen Fielding
- "Powietrze, którym oddycha" - Brittainy C. Cherry
- "Maestro" - Geir Tangen [recenzja]
- "Czarna trasa" - Antonio Manzini [recenzja]
- "Księżna Margaret" - Danielle Dutton [recenzja]
- "Araf" - Elif Shafak
- "Inwigilacja" - Remigiusz Mróz [recenzja]
- "Prom" - Ove Logmansbo [recenzja]
- "Wiktoria" - Daisy Goodwin [recenzja]
- "Pragnienie" - Jo Nesbo [recenzja]
- "Powrót do starego domu" - Ilona Gołębiewska [recenzja]
- "Suknia ślubna" - Rachel Hauck [recenzja]
- "Był sobie książę..." - Rachel Hauck
- "Antykwariat spełnionych marzeń" - Dorota Gąsiorowska [recenzja]
- "Słoneczna przystań" - Agnieszka Krawczyk [recenzja]
- "Pocałunek na pożegnanie" - Tasmina Perry [recenzja]
- "W sieci złudzeń" - Joyce Maynard [recenzja]
- "Baśń o perle" - Anna Gibasiewicz [recenzja]
- "Srebrny widelec"- Wanda Majer-Pietraszak
- "Zaraz wracam" - Anita Scharmach [recenzja]
- "Inwazja" - Wojciech Miłoszewski [recenzja]
- "Tajemnicza śmierć Marianny Biel" - Marta Matyszczak [recenzja]
- "Góra Synaj" - Krzysztof Koziołek [recenzja]
- "Myśl do przytulania" - Anna Szczęsna [recenzja]
- "Prokurator" - Paulina Świst [recenzja]
- "Lirogon" - Cecelia Ahern [recenzja]
- "Tak sobie wyobrażałam śmierć" - Johanna Mo [recenzja]
- "Przebudzenie Lukrecji" - Laura Adori [recenzja]
- "Melodia zapomnianych miłości" - Dorota Gąsiorowska [recenzja]
- "Tajemnica wyspy Flatey" - Viktor Arnar Ingólfsson [recenzja]
- "Skaza" - Zbigniew Zborowski [recenzja + konkurs]
- "Milion odsłon Tash"- Kathryn Ormsbee [recenzja]
- "Ponad wszystko" - Nicola Yoon
- "Żona mimo woli" - Annika Sharma [recenzja]
- "Znaki życia" - Wioletta Milewska [recenzja]
- "Nigdy nie zapomnę" - Kerry Lonsdale [recenzja]
- "Deniwelacja" - Remigiusz Mróz [recenzja]
- "Zbrodnia nad urwiskiem" - Marta Matyszczak [recenzja]
- "Franco" - Kim Holden
- "Oskarżenie" - Remigiusz Mróz [recenzja]
- "Owoce Lukrecji" - Laura Adori
- "Mroczne zakamarki" - Kara Thomas [recenzja]
- "Szczypta miłości" - Amanda Prowse [recenzja]
- "Skradzione godziny" - Maria Solar [recenzja]
- "Psiego najlepszego, czyli "Był sobie pies" na święta" - W. Bruce Cameron (recenzja przedpremierowa!) [recenzja]
- "Najtwardsza stal" - Scarlett Cole
- "Spotkania. Opowieść o wierze w człowieka" - Marian Zembala w rozmowie z Dawidem Kubiatowskim [recenzja]
- "Tajemnice starego domu" - Ilona Gołębiewska [recenzja]
- "Przebudzenie Olivii" - Elizabeth O'Roark [recenzja]
- "Komisarz" - Paulina Świst [recenzja]
- "Oświadczyny" - Tasmina Perry [recenzja]
- "Morderstwo w Orient Expressie" - Agata Christie
- "Świąteczne marzenie" - Amanda Prowse [recenzja]
- "Światło w cichą noc" - Krystyna Mirek [recenzja]
- "Wieczór taki jak ten" - Gabriela Gargaś [recenzja]
PRZECZYTANE W 2017
Subskrybuj:
Posty (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Dziękuję za przeczytanie recenzji i Twój komentarz. Zapraszam ponownie :)